Компанія керується Законом «Про захист прав споживачів» у питаннях повернення та обміну товару неналежної якості.

Згідно Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачу у обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, вказаних у діючому Перечні непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверенню та обміну. Зокрема до категорії товарів, що не підлягають обміну та поверненню згідно встановеному переліку відносяться купальники та білизна.

Товари належної якості, для яких дозволене поверення та обмін, можуть бути поверненні на протязі 14 днів після отримання покупцем, якщо:

  • товар не був у корисутванні та не має слідів використання споживачем: подряпин, потертостей, плям і т.і.;
  • товар повністю вкомплектований і збережене фабричне пакування;
  • збережені усі ярлики та заводське маркування;
  • товар зберіг товарний вигляд та споживацькі властивості.